Nyt brand hos Cycle Service Nordic

Vi er glade for at kunne meddele, at vi pr. 1 september 2016 har indgået en distributionsaftale med Kali Protectives.
Vi lagerfører et bredt udvalg af hjelme til race og MTB, men hele deres sortiment af hjelme og body armor
kan naturligvis bestilles hjem.

Pia Grøn, Produkt- & Servicechef CSN:
”Vi har længe været på udkig efter et hjelm brand, som vi følte ville passe ind og hvor vi kan stå inde for kvaliteten. Kali har et flot design og går helt nye veje inden for sikkerhed. Vi er meget tilfredse med aftalen og ser frem til et langt og godt samarbejde”.

David Assyag, CEO, Kali Protectives:
“Kali Protectives er en moderne virksomhed med hovedkontor i San Jose, Californien. Kali Protectives fokuserer på at yde optimal kundeservice blandt andet i form af ”Crash Replacement”. Vi ser derfor Cycle Service Nordic som den perfekte samarbejdspartner, da vi ved, at vi deler det samme ønske om at tilbyde høj kvalitet og god kundeservice”.

Kvalitet, Sikkerhed og innovation.
Kali Protectives tilbyder et komplet sortiment af cykelhjelme: DH, XC, Enduro, landevej, BMX/DJ, Unge og Børn.
De producerer nogle af de mest teknologisk avancerede hjelme på markedet.
Nedenfor er blot nogle af deres seneste anprisninger, de har fået for deres hjelme:

- Shiva, Full Face DOT/DH Helmet, Design & Innovation Award 2015
- Tava, Aero Road Helmet, Design & Innovation Award 2016
- Maya, MTB Helmet, World of MTB (Ger) Best of 2016
- Naka/Zoka, Full Face DH helmet, World of MTB (Ger) Best of 2016

Kontaktoplysninger:

Cycle Service Nordic ApS
Email: info@cycleservicenordic.com
Hjemmeside: www.cycleservicenordic.com

Mere information:

Kali Protectives - www.Kaliprotectives.com

Cycle Service Nordic ApS har siden 1985 været distributør af cykelkomponenter og er det nordiske SRAM Technical Support Center. Den primære leverandør er SRAM, der forsyner cykelbranchen over hele verden med komponenter til mountainbike og landevej, hjul og tilbehør.
Under SRAMs paraply finder man også varemærkerne RockShox, Avid, Truvativ, Zipp og Quarq.