Corona-opdatering

Vi har åbent - men tager alle forholdsregler, og du kan derfor opleve længere leveringstid end normalt.

Den danske regering har den 11.03.2020 skærpet anbefalinger og restriktioner for det danske samfund for at sænke udbredelsen af COVID-19 (Coronavirus), hvor blandt andet en lang række offentlige ansatte bliver sendt hjem fra arbejde, daginstitutioner og skoler lukket, arrangementer på over 100 personer aflyst med mere.

Dette indebærer samtidig en kraftig anbefaling fra regeringen til alle private virksomheder om at tage de nødvendige forholdsregler og bidrage i bedst muligt omfang til at nedbringe smittefaren i vores samfund.

Hos Cycle Service Nordic er vi meget bevidste om vores del af ansvaret for at sikre vores medarbejdere og deres pårørendes sundhed.

Derfor har vi den 12. marts 2020 indført en række initiativer for alle medarbejdere på vores danske hovedkontor og lager. Disse initiativer kan føre til en langsommere ordrebehandlingstid på både indkøbs- og salgsordrer. Vi beder derfor vores kunder i alle nordiske lande om at forstå situationens alvor i Danmark, og have forståelse for at leverancer kan blive forsinket over de kommende uger.

Vi indfører disse initiativer for at sikre, at vi kan opretholde vores drift og dermed servicering af alle vores kunder så længe som overhovedet muligt.