Korona päivitys

Olemme edelleen avoinna - mutta kaikista varotoimista johtuen, saattaa toimituksissa olla viivästyksiä.

Tanskan hallitus on eilen 11. maaliskuuta 2020 vahvistanut suosituksia ja rajoituksia koskien kaikkia Tanskan kansalaisia, vähentääkseen COVID-19 (Korona-virus) leviämistä. Tämä tarkoittaa muun muassa sitä, että useat julkisensektorin työntekijät on lähetetty koteihinsa, päiväkodit ja koulut on suljettu, yli 100 hengen julkiset tapahtumat peruttu, sekä kaikki julkiset kirjastot, kulttuurikeskukset ym. suljetaan vähintään kahdeksi viikoksi perjantaista 13.3. alkaen.

Osana tätä tiukennettua lähestymistapaa, hallitus on antanut yksityisille yrityksille vahvan suosituksen ryhtyä kaikkiin tarvittaviin toimenpiteisiin, ja osallistua parhaalla mahdollisella tavalla COVID-19 viruksen leviämisriskin ehkäisemiseen.

Me Cycle Service Nordicilla tiedostamme vastuumme turvata työntekijöidemme, ja heidän perheidensä terveyden.

Tästä syystä olemme tänään 12. maaliskuuta 2020 esittäneet useita toimenpiteitä kaikille työntekijöillemme Tanskan pääkonttorillamme, sekä varastossamme. Toimenpiteet saattavat johtaa hitaampiin läpimenoaikoihin niin osto- kuin myyntitilauksissamme. Siksi pyydämme kaikkia asiakkaitamme Pohjoismaissa ymmärtämään tilanteen vakavuuden Tanskassa, sekä ymmärtämään että toimituksissamme saattaa olla viivästyksiä tulevina viikkoina.

Aloitamme nämä toimenpiteet varmistaaksemme, että voimme jatkaa toimintaamme ja näin palvella kaikkia asiakkaitamme niin pitkään kuin mahdollista näinä vaikeina aikoina.

Parhain terveisin,