Oppdatering om Corona

Vi holder fortsatt åpent, men tar alle mulige forholdsregler, så dere kan oppleve lengre leveringstid.

I går, den 11. mars 2020, styrket danske myndigheter tilrådingene og begrensningene for alle danske statsborgere for å dempe spredningen av COVID-19 (Corona-virus). Dette innebærer blant annet at offentlig ansatte holder seg hjemme, skoler og barnehager, biblioteker og kultursentre stenger, og arrangementer med over 100 personer avlyses i minst 2 uker med virkning fra fredag 13. mars.

Som en del av disse styrkede tiltakene er rådet fra myndighetene at alle private bedrifter i Danmark treffer nødvendige tiltak og bidrar i størst mulig grad til å redusere risikoen for smittespredning.

VI i Cycle Service Nordic er svært bevisst på vårt ansvar for helsen til våre ansatte og deres nærmeste.

Derfor har vi i dag, den 12. mars, truffet tiltak for alle våre ansatte ved hovedkontoret og lageret vårt i Danmark. Som en følge av disse tiltakene kan det ta lengre tid før både innkjøpsordrer og salgsordrer blir ekspedert. Vi ber våre kunder i hele Norden om forståelse for alvoret av situasjonen I Danmark, og for at leveringer fra oss kan bli forsinket de neste ukene.

Vi iverksetter disse tiltakene for å sikre fortsatt drift og yte service til våre kunder så lenge som mulig i denne utfordrende situasjonen.

Vennlig hilsen,